Friday 17 August 2012

Aku...dan Dia

Salam semua..saya baru jer abis packing barang,lega..tinggal nak naik kereta dan balik kg ajer..dalam hati ni toksah cakap laa..terlalu excited...terlebih sudaa..yer laa tahun lepas tak beraya..tahun ni saya nak beraya sakan dan syukur tahun ni semua adik beradik saya pulang ke kampung,serta anak buah dan cucu saudara..haaa..haaa..tak dapat bayangkan suasana nanti mesti meriah dan gamat keadaannya sebab keluarga kami keluarga yang ceria..bergelak ketawa,berceloteh..jgn tak tahu abg ipar saya pun kalo bab gossip dia pun join sekaki..haaa..haaa..sebab saya ada kakak jer..so abg ipar tu mmg sgt close mcm abg sendiri..we can share everything...best kan?
Malam ni saya tak ngantuk lagi...selalu ada orang teman bersembang tapi orang tu dah balik kg mlm ni..semoga awak selamat sampai ke destinasi..insya allah..
Sejak saya kenal dia..dia seorang yang baik...banyak memberi nasihat,semangat untuk saya meneruskan kehidupan ini, ingatkan saya tentang masa depan anak..saya rasa selesa berkawan dengan dia...kami baru juga kenal tapi rasa macam dah lama kenal..dan dia juga seorang yang sporting..we can share any issues..
Saya juga tidak mengharapkan sesuatu dari dia..semua itu ketentuan Allah..jika dia ditakdirkan untuk saya..insya Allah pasti ada..jika tidak saya redha...semua itu dalam makrifat Allah...
Dia juga seorang yang sensitif dengan hati dan perasaan kaum hawa...setakat ini dia jujur dalam berkawan,tidak hipokrit dan dia adalah dia...suka buat saya ketawa..dan sepanjang berkenalan dgn dia..dia mmg seorang yg ceria...dan yg paling saya respect..dia mmg tegas dan punya matlamat dalam hidup dia...
Ok...sikit sudaaa..banyak2 nanti terover pulak...
Yang paling buat saya terharu...masa birthday saya..dia call and sing a birthday song for me..so touching..dan bg kek for me...belanja makan lg...so sweet..then belanja a shoes for me for hari raya...Awak....tq so much...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts