Tuesday 9 October 2012

Sesi jiwang..

Di suatu malam, saya amat merindui awak...
Awak,terima kasih kerana selalu menceriakan saya..i love it!Walau kadang2 tu lawak bodoh but i feel happy with you!
Terima kasih sudi temankan saya kala saya sedih,gembira, sudi mendengar celoteh saya yang macam2...
Terima kasih juga sentiasa ambil berat tentang saya...
Terima kasih juga untuk tadi tolong hantar saya balik rumah sebab saya tak sihat walaupun awak pun tak sihat..
Yang pasti bila bertemu awak..hilang rasa rindu di hati ini
Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa..
Namun sukar untuk aku luahkan ku sayang padamu....
Nafas ku terhenti bila melihat dirimu...
Demi cinta dalam hatiku..
Ku yakin engkau untukku..
Kekasih..tulis namaku di dalam diari hatimu...

Jika ada jodoh kita..tak akan ke mana mana...Insya Allah..
Saya doakan moga awak cepat sihat!
Thank you for everything....
Saya sayang awak...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts