Wednesday 3 October 2012

Today..

Salam...dah lama rasanya tak update kat sini, sebenarnya ari tu plan nak update kisah jenjalan ke sunwsy tambun, tp asyik bertangguh jer..so today nak cerita yang hari ni saya tumpang happy bagi pihsk kawan saya srbab dia dah naik pangkat..yang kelakar dan best dia jadik our supervisor!
Sebenarnya saya yang submit resume dia, then dia dapat kerja.tapi dia mmg deserve to get it!tahniah yea Az..maybe rezeki awak sebab dah kawen dan maybe jugak awak pregnant!insya allah...

So, kali ni banyak jugak pertukaran team members..aku dah dua kali transfer team..hope so..lepas ni stay situ laa dulu..kumpul duit dulu...heee..heee
Hari ni tu je laa kisahnya dam mlm td saya watching suku akhir Trw dan felda united..walau separuh masa pertama agak boring tgk cara permainan, separuh masa kedua baru nmpk rancak..tahniah Trw layak ke separuh akhir dengan agregat 4-3...tahniah!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts