Sunday 13 May 2012

Kisah kedua 13 May 2012

Hari ini saya ke Kuang,Rawang bersama 4 anak2 saya .Kami ke sana dengan menumpang kereta Suhaida, x staff tempat kerja saya.Kami ke sana untuk menghadiri majlis kenduri kahwin bos saya...jauh jugak dari rumah saya.Kami gerak dr rumah saya jam 1.30 ptg, nasib baik laaa highwsy mrr2 itu tak jammed...smooth jer...and then proud jugak dengan sue ni, even perempuan,madih muda tapi dia tahu jalan nak ke tempat kenduri dengan berpandukan peta kad kahwin..kalau saya mmg fail laaa...saya bab jalan2 ni mmg susah nk ingat..ye la dulu pun selalu dok sebelah jer..driver jer bawak..mmg tak fokus...then now bila solo..memang tak drive depending on public transport..lagi laaa teruk..even balik hometown, saya jat area Kota Bharu, pun fail...haaa..haaa..mesti cik driver adik saya laaa..dari saya kena marah ngan dia...dia pot pet..pot pet..cakap saya bwk slow,tak tahu jalan, baik suh dia drive...haaaa...haaa
So, kami sampai kat tempat kenduri lebih kurang kul 2.45pm rasanya...mempelai pun dah settle bersanding..segak bos aku hari ni, pakai persalinan warna biru turqoise...
So...pas makan...pose sikit dengan pengantin,baru kami pun balij..tak tahan cuaca panas sangat...kesian kat anak2...panas...mmm...tu laa tak sempat nak amik gambar guna my camera...
Seronok tengok orang kampung gotong royong...masak bersama-sama...makanan dia ok laaa..don't expect too much kan..janji boleh telan sudah...
Then dapat jumpa baby Adam Haziq,anak Amirul a.k.a mok...kecik jer baby tu...dah lama tak pegang baby,kekok pulak rasa...huuu..huuu..ye laaa dah 2 tahun my princess...
Itulah ceritanya...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts