Wednesday 2 May 2012

Kisah ofis May 2012

Hari ni kat ofis...aku a bit sad dengan result bulan lepas...tak menyebelahi aku...tapi takpe...kita kena always thinking positif...sebab kalau selalu berada di zon selesa tu buat kita macam tak fokus..takpe bulan ni akan aku buktikan...ada dua personal jobs this month yang aku kena capai target...
Tapi kesedihan tu terubat laaa jugak bila dah terima first bonus...best jugak join business ni....dah la kita rasa sihat dan cergas plus dapat income...best...yang penting nawaitu kita kena ikhlas...iaitu sambil berniaga sambil membantu orang lain supaya sihat dan cergas.Bab bisnes ni nanti saya story kat tajuk khas...belum siap lg contentnya...

Ok...hari ni bos saya baik hati nak belanja kami karok dan juga celebrate one of my team,ida sempena besday dia yang dah lepas,28 apr...so abis jer time jejs..terus ke Ampang Park...saya tak bole lama....kesian anak2 kan...kul 7 saya dah blah...sebelum tu sempatla menyumbangkan satu lagu..chewah...bantai saja..
Itulah serba sedikit coretan pada hari ni...
Hati saya ni sebenarnya dh tak sabar.....sebab apa yea..tunggy nnt saya cerita dan upload gambar....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts