Sunday 20 May 2012

Me and always me....

Syukur sangat...kemenangan malam tadi nampaknya berpihak kepada TRW..wakaupun gol yanf dijaringkan itu hanyalah penalti..namun itu juga dinamakan bola sepak...bila tengok corak permainan kedua2 team players memang hebat..mungkin juga betul ada pihak yang mengatakan keadaan padang SNBJ yang tidak elok menyukarkan permainan...
Adat perlawanan, kalah atau menang itu adalah satu kemestian..taoi bila dilihat betul2,cara permainan pihak lawan Sime Darby agak ganas dan agresif...agaknya excited terlebih kot sbb masuk final manakala pihak TRW pulak nampaknya ok jer...macam dah agak boleh menang kot....tahniah kepada ghaddar atas sepakan penalti...
Berakhir sudah penantian TRW selama 22tahun untuk menggengam piala F.A...Tahniah buat semua players....they did a good job!
Malam tadi saya happy sangat..heee..heee..then suddenly orang yang ditunggu pun muncul...heee..heeee...macam dia dengar jer doa saya.
Lambat jugak saya tido...and then dis wekend,saya feel lega dapat full rest and relax..dan juga preparation for next week and raya half done finish...lega .....
Esok dah monday,saya akan memulakan kerja saya dengan penuh semangat..because last week saya sangat2 penat, tak cukup rest,letih,badan sy penat sangat...
hari ni, am doing nothing, surf internet...nak baca novel..tapi mood tu takde..camana yea...saya pun really miss my lil cheeky girl and cute boy! cepat balik...mama rindu adik...
Esok juga first day along dan angah sitting mid term exam...hope they doing well!mama loves both of u so much even we're apart...both of u always in my heart...every single seconds...
p/s:seandai dirinya tercipta untukku..relaku menjadi miliknya.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts