Saturday 16 June 2012

Cerita hati...

Semalam saya dah mula kerja,mmm..tak sabar nak pergi kerja, nak meet my gossipping gurls..haaa..haaa..mmg betul la nak carik balik mood tu huuu..huuu..still on leave yea mood keja itu.
Then, sambil buat kerja chit chat denganmy frens..then petang my ex boss puji pulak, say good job..last month meet management target..syukur....
Kat sini saya nak story sikit yang saya tersentap giler dengan kata2 my frens..dia kata, kawan dia bagitau dia, kenapa kawan dengan saya,sebab saya ni seorang miss j?nnt orang ingat dia pun miss j?Mula2 saya terkejut,terdiam jap,sedih pulak rasa.salah ke titleyg saya pegang ni?saya tak kacau life orang,everything i do it myself..sy mmg sedih actually..tapi biarlah apa orang nak kata, saya tahu apa yg saya telah buat dan title ini bukan saya pinta, tapi terpaksa saya pikul untuk memberi pengajaran pada seseorang yang entah bila nak sedar.
Now, i have my new life..Alhamdulillah saya selesa,dan bersyukur kepada Allah dengan rezeki yang diberikan..syukur sangat..Nak kata hidup mewah tak la, tapi apa yang saya tak mampu miliki dan tak dapat buat dulu, banyak jugak dah tercapai...
Terima kasi Allah di atas kurniaan rezeki yang engkau berikan padaku..
Semoga kehidupan baru ini memberi erti dalam hidup aku...nyah segala benda yang tidak baik.pergi jauh-jauh.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts