Sunday 17 June 2012

Happy Fathers Day

Salam, today was a fathers day..walaupun pelbagai andaian, maklumat dan info berkenaan hari bapa, wal u tidak dituntut dalam Islam untuk menyambutnya namun saya sekadar untuk memberi ucapan buat ayahanda saya yang tersayang..
Buat ayah saya yang tersayang, Haji Daud Bin Ismail, tiada kata kata atau ucapan yang mampu saya ucapkan di atas segala jasa,pengorbanan ayah selama membesarkan,memdidik kami adik beradik sehingga berjaya seperti sekarang.
Ayah, apa yang saya pohon dari Ilahi semoga ayah diberikan kesihatan yang baik selalu..Selamat Hari Bapa..
serta AlFatihah buat bekas bapa mertua saya Arwah Daud bin Abbas yang telah kembali ke rahmatullah,semoga rohnya dicucuri rahmat.
Saya sangat sayangkan ayah saya..maafkan segala kesalahan anakmu ini...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts