Monday 4 June 2012

Mood cuti...

Mmm...tahun ni, bulan ni saya bercuti dengan anak2...yang penting anak2 saya happy dan saya pun happy...First week mmg masa fully utilised for kids..second week masa untuk saya fokus hal business saya....insya Allah semoga Allah permudahkan segalanya...
Semalam, Ahad,3 June, saya bawak anak2 ke Gambang Waterpark...suka yang amat budak2 ni...tak reti nak balik.Kami sampai kat sana jam 11pagi...masya Allah..ramainya orang..entah dari pelusuk mana...maklumla cuti sekolah kan...nasib abg ipar saya dah booking cabbana awal..dapatla kami tempat berehat dan berteduh.
Air agak kotor dan berklorin,saya pun main kejap jer ngan Aleesya,cuaca pun panas.Kami stay kat sana till 4.30pm,nak kejar solat Asar..tapi kami mmg buat solat jama' takhir..cuma memasing perut dah lapar, so pas balik singgah Mustafa Cendol kat sg isap, pergghh..sedap...
Pas sudah makan, balik umah..pastu tertido semua org..,penat wehhh...
Sedikit info untuk perkongsian bersama :
Tiket dewasa : rm21.90
Tiket kanak2:rm 14.90
Kanak2 bawah 90 cm, adalah percuma.
Kat sini, dia sediakan service cashless, just top up berapa amount kita nak makan..so easier for us.harga makanan ok laa...



No comments:

Post a Comment

Popular Posts