Saturday 1 October 2011

Kisah semalam

Semalam,Jumaat petang tiba2 bos panggil saya ke bilik meeting...dalam hati saya bertanya..kenapa yea?untuk apa yea ?kemudian bila berdepan dengan bos..dia pun menyatakan yang saya akan dipindahkan ke unit yang baru..oh! nak kata saya terkejut tak la jugak sebab rumours ni saya dah tahu sebelum hari raya puasa tapi tup-tup tengok takde pun...so..saya rasa ok laa kan...then balik dari bercuti saya jalakan tugas macam biasa....tup! tup hari ni saya dikhabarkan dengan berita ini..saya rasa sedih becampur gembira..sedih sebab saya sayangkan team mate saya yang baik-baik..dan juga team leader saya yang baik dengan saya..selalunya bila kita dah rapat dan baik ..mesti kita akan berpisah kan?
So gembiranya ok laa saya boleh add more knowledge dan saya ada own portfolio..harap2 perubahan ini ke arah yang lebih baik dan dapat memajukan diri saya ..insya Allah..
So..saya menerimanya dengan hati yang terbuka dan Isnin ini maka bermulalah perjuangan dan perjalanan yang baru dalam career saya...insya Allah semoga saya dapat melakukannya dengan yang baik dan terbaik..

2 comments:

  1. Saya ada left comment here but gone ke?

    ReplyDelete
  2. Ok ok, xpe. Take it as an opportunity to bloom better :) think positive

    ReplyDelete

Popular Posts