Saturday 1 October 2011

Fasa baru..mulakan hidup baru

Hari ni sudah masuk bulan Oktober 2011...dah nak hampir sebulan perkara itu berlaku dan aku harus menerima hakikat bahawa ianya telah ditakdirkan sedemikian rupa..mulai hari ini aku haru dan mesti melupakan segala kenangan silam yang pahit dan memeritkan..hanya aku yang tahu apa yang aku rasa..

Kini..aku mesti looking forward..aku mesti memikirkan masa depan dan meninggalkan segala masalah yang lampau..aku mesti mulakan hidup baru ! Ya ! Allah kau berilah aku kekuatan ...ketabahan dalam aku menyusuri kehidupan ini...Aku bersendirian..aku mesti kuat !
Berikan aku peluang untuk meneruskan kehidupan di muka bumi ini ...untuk memperbetulkan kesilapan yang lampau..kali ini memang aku akan berhati-hati...semoga Allah melindungi aku dari segala apa yang tidak baik dan aku memohon padamu Ya ! Allah permudahkan segala urusanku di dunia ini....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts