Saturday 8 October 2011

Aktiviti hari ini..

Insya Allah hari ni saya akan ke area Ampang untuk mencari rumah sewa yang berdekatan dengan ofis saya...harap-harap semuanya ok dan dipermudahkan oleh Allah...hari ini saya akan ke sana dengan kawan saya,tunggu dia datang amik...
Semalam betul2 menguji keimanan dan kesabaran saya sebagai seorang ibu...sebab apa yang dibuat oleh anak saya yang first benar2 buat saya terkejut dan kecewa..sebab hal ni dah banyak kali berlaku dan dah banyak kali saya nasihatkan dia..marahkan dia..pukul dia...saya lakukan semua ini sebab saya sangat sayangkan anak2 saya..saya tahu semua ini adalah perancangan antara abang dan angah..kalau seorang mungkin tak menjadi...
Anak-anak...mama doakan kamu semua menjadi anak2 yang soleh dan mendengar kata..mama sayang kamu semua ! Kamulah permata hati mama dan apa yang mama lakukan semua ini dari dulu hingga sekarang semuanya buat kamu...untuk masa depan kamu..

Tapi mama tersedar..mungkin ini siri-siri ujian yang Allah ingin uji mama...agar mama tidak terleka dan alpa dari mengingati Allah serta mendidik anak2 mama dengan baik...insya Allah...mama terima apa sahaja ujian yang Allah berikan pada mama sebab mama tahu ujian yang Allah berikan tidaklah membebani hambanya malah ujian itu diberikan setaraf dan sewajarnya dengan tahap keimanan kita...

Allah sayangkan kita semua...supaya mama cepat2 tersedar dan jangan alpa dan leka dan lalai...semoga Allah merahmati hidup kita semua...mama percayakan segala Qada' dan Qadar Allah...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts