Monday 3 October 2011

Monday blues....





Biasala monday semua orang tak suka kan...nak kena bangun awal pagi....pastu terkejar2 ke tempat kerja...kalau sampai awal ok..kalau yang drive...jammed pulak..sampai lambat ke tempat kerja....dah plak tension kan..sampai jer opis kerja lak berlambak ! huwaa! tak stress ke macam tu..

Saya so far Alhamdulillah daha cuba biasakan diri...ye laa kita Muslim kena laa bangun awal pagi..pagi saya pun seawal jam 6 pagi...then take a bath..solat subuh...pastu kejutkan anak2 bangun mandi..bersiap ke sekolah...tapi biasalah mama mmg tak sempat nak serve breakfast..suh anak2 makan kat sekolah jer laaa...
So...saya dari rumah senang jer...tunggu bas Rapid KL terus ke Stesyen LRT..dah jimat masa tak payah nak stuck dalam jammed..so lebih kurang 8.35am dah sampai ofis...sempat breakfast..so 9 a.m dah mulakan kerja...
So hari ni saya nak ceritakan kerja saya di tempat baru...haa...haa...bukan pindah tempat kerja baru...cuma telah ditransfer ke unit lain...so far ok laa...tapi agak stress jugak tapi for me biasalah take it as a challenging..kalau takde challenge macam tak best jer kerja kan...bayangkan kalau hari2 buat kerja sama...bosan ! So..now saya dah ada my own portfolio dan harus merencana dan merancang my own strategi  bagaimana untuk mencapai target yang telah ditetapkan oleh Management..so dari sini management akan teangok performance kita is it great or bad ! For me..for sure laa kan saya akan lakukan yang terbaik dan ter"best"....insya Allah semua ini dengan izin Allah belaka kan..bukan untuk riak...tapi sebagai satu platform untuk kita mendaki dan mencapai kejayaan..insya Allah...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts