Sunday 2 October 2011

Tomorrow

Bosan ! tak tahu apa nak buat...mengadp fb lama-lama pun bosan kan ! So...baik cari bahan-bahan ilmiah yang boleh dibaca buat panduan hidup ini..

Saya rasa takut pulak nak hadapi hari esok sebab nak kena mulakan portfolio baru ..mmmm..padahal sebelum ni pun masa saya kerja kat bank lama pun...macam tu jugak..team leader mintak saya dan colleague saya handle task lain..yang sebelum tu colleague kami yang handle tapi agak messy dan banyak kerja tak siap...client bising bila payment lambat...so when the task turn over to us..mmg kami berhempas pulas laa jugak nak settle kan task tu..yang dah berkepuk lama...and then dalam masa lama i've to learn a new process and procedure tapi itu laa sebab suka sangat kerja bank..maka kami dapat settlekan everything dalam masa tempoh yang diberikan ,means before dateline dah settle..Client puas hati ,kami happy...tapi itu laa kan asam garam bekerja..dah tunjukkan good peformance pun..still tak suka jugak nak buat macamana..jenis saya ni memang tak pandai nak bodek bos...saya memang ikut jer apa arahan yang bos bagi..buat betul2 dan settlekan before dateline..team leader dan big boss satisfied what i'm doing but tak jugak kasik permanent..last2 aku bosan dah nak tunggu ..Alhamdulillah dapat kerja baru kat bank sekarang..i'm satisfied..syukur Alhamdulillah...
so..esok nak kena show a good performance laaa ..ni kan dah hujung tahun...sekarang dalam proses untuk Appraisal..for sure i want the best ! Insya Allah...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts